Esposizione

  • In u sistema di putere, u sistema funziona sottu a tensione nominale in condizioni normali, è a deviazione di tensione hè assai chjuca. Tuttu l'attrezzatura elettrica funziona normalmente. Tuttavia, quandu u sistema hè colpitu da fulmini o malfunzionamenti, a tensione di u sistema aumenterà assai, è a tensione di rete uscirà da a tensione normale istantaneamente. Parechje volte o ancu decine di volte. In questu casu, l'isolamentu di tutte e apparecchiature di u sistema ùn serà micca capace di sopportà, di falli o ancu esse In u statu dormiente, una volta chì u sistema hà una sovratensione, si attiverà immediatamente è entrerà in u statu di travagliu, trasformandu immediatamente in un cunduttore, liberendu u alta tensione à terra, evitendu l'aumentu continuu di a tensione di u sistema, è prutegge l'attrezzatura è a sicurezza personale.

    2021-07-29

  • E scatule di distribuzione aduprate cumunemente sò fatte di legnu è di metallo. Perchè e scatule di distribuzione metalliche anu un livellu di prutezzione più altu, quelle metalliche sò più aduprate.

    2021-07-29

  • U modulu di messa à terra hè un corpu di messa à terra principalmente fattu di materiali non metallici. Hè cumpostu di materiali non metallici cun bassa resistenza è pruprietà chimiche stabili è elettrodi di metallo anticorrosione.

    2021-07-29

  • A fibra ottica fina hè incapsulata in una guaina di plastica da pudè esse piegata senza rumpitura. Generalmente, u dispositivu di trasmissione à una estremità di a fibra ottica utilizza un diode luminosu o un raghju laser per trasmette impulsi di luce à a fibra ottica, è u dispositivu chì riceve à l'altra estremità di a fibra ottica utilizza un elementu fotosensibile per rilevà u impulsi.

    2021-07-29

  • U centru di a fibra ottica hè di solitu un core fattu di vetru, è u core hè circundatu da una busta di vetru cun un indice di rifrazione inferiore à u core, in modu chì u signale otticu iniettatu in u core sia riflessu da l'interfaccia di rivestimentu, in modo chì u signale otticu pò propagassi in u core. avanti. Perchè a fibra ottica stessa hè assai fragile è ùn pò micca esse applicata direttamente à u sistema di cablaggio, di solitu hè aggruppata cù una cunchiglia protettiva à l'esternu è un filu di trazione à mezu. Questu hè u chjamatu cavu otticu, chì generalmente cuntene una o più fibre ottiche.

    2021-07-29

 1