Esposizione

Chì ci hè a differenza trà a fibra ottica è u cavu otticu

2021-07-29

1 Definizione di cavu otticu

U centru di a fibra ottica hè di solitu un core fattu di vetru, è u core hè circundatu da una busta di vetru cun un indice di rifrazione inferiore à u core, in modu chì u signale otticu iniettatu in u core sia riflessu da l'interfaccia di rivestimentu, in modo chì u signale otticu pò propagassi in u core. avanti. Perchè a fibra ottica stessa hè assai fragile è ùn pò micca esse applicata direttamente à u sistema di cablaggio, di solitu hè aggruppata cù una cunchiglia protettiva à l'esternu è un filu di trazione à mezu. Questu hè u chjamatu cavu otticu, chì generalmente cuntene una o più fibre ottiche.

2 Classificazione di cavi ottichi

Sicondu ambienti di usu diffirenti, i cavi ottichi ponu esse divisi in cavi ottichi interni è cavi ottichi esterni.

3 Caratteristiche di u cavu otticu

U cavu otticu internu hè un cavu furmatu da fibre ottiche (traspurtadore otticu) attraversu un certu prucessu. Hè cumpostu principalmente di fibre ottiche (filamenti di vetru finu cum'è capelli), maniche protettive di plastica è guaine di plastica. Ùn ci hè micca metallu cum'è oru, argentu, rame è alluminiu in u cavu otticu, è generalmente ùn hà micca valore di riciclamentu.

U cavu otticu all aperto hè un tipu di linea di cumunicazione chì realizeghja a trasmissione di u signale otticu. U core di u cavu hè cumpostu da un certu numeru di fibre ottiche in un certu modu, è hè cupertu cun una guaina, è alcuni sò ancu cuperti cun una guaina esterna.

4 E caratteristiche di ogni categuria di cavu otticu

Caratteristiche di u cavu otticu internu: A forza di trazione di u cavu otticu internu hè chjuca, u stratu protettivu hè poveru, ma hè relativamente più leggeru è più economicu. I cavi ottichi interni sò adattati principalmente per sottosistemi di cablaggio orizzontale è sottosistemi di spina verticale verticale. I cavi ottichi esterni sò aduprati soprattuttu in i sottosistemi di u gruppu di custruzzioni, è ponu esse aduprati per funerali diretti esterni, cundutti, posa sopra è sott'acqua è altre occasioni.

Caratteristiche di cavu otticu esternu: Hè cumpostu principalmente di fibra ottica (filamentu di vetru finu cum'è capelli), manica protettiva di plastica è guaina di plastica. Ùn ci hè micca metallu cum'è oru, argentu, rame è alluminiu in u cavu otticu, è generalmente ùn hà micca valore di riciclamentu. I cavi in ​​fibra ottica per esterni anu una forza di trazione più alta, un stratu protettivu più spessore, è sò generalmente blindati (vale à dì, avvolti in pelle metallica). I cavi ottichi esterni sò adattati principalmente per l'interconnessione tra l'edificii è trà reti remote.